And they all pretend they're orphans and their memory's like a train You can see it getting smaller as it pulls away And the things you can't remember tell the things you can't forget That history puts a saint in every dream

torsdag, februar 23, 2006

døren låses, porten lukkes

sånn er 2006. det store omveltningsåret, og nå har jeg innsett at det er litt for mye på en gang. master og mage, jobb, salg av hus og kjøp av hus OG flytting er litt for mye på en gang. i april kommer jeg til å være nummen. men så blir det bra. akkurat nå er jeg mest opptatt av å bli frisk av lumske virus og tenke på at jeg savner disse to så masse masse masse, og de er jo så langt borte plutselig.

på lørdag vekte de oss klokka åtte og alt var grusomt, og smila ville bare være med alfa:



etterpå ble alt som den dagen da portveien2 sang denne, en gang for tjue år siden:








Døren låses, porten lukkes
Alt er gjort for aller siste gang
Gi meg hånden før du reiser
sett deg ganske stille på mitt fang
Om det som er forbi er forbi
da har jeg noe vakkert å si
Alltid skal jeg huske det vi delte du og jeg
Aldri skal jeg glemme alt du var for meg

sukk, tenk at noe kunne være så herlig trist en gang

2 Kommentarer:

Blogger Line sa ...

tenk på meg, da, som sitter alene og bare må gråte. dette ble ikke noe koselig. og det lukter dritt på badet. hva skal jeg gjøre? kafé?

7:35 p.m.

 
Blogger M. sa ...

definitivt kafe. etterpå kan vi vaske badet. sukk...

10:49 a.m.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden