And they all pretend they're orphans and their memory's like a train You can see it getting smaller as it pulls away And the things you can't remember tell the things you can't forget That history puts a saint in every dream

torsdag, januar 05, 2006

kabooomzzzprakpangpangpang: 2006

og jeg har rota til hele bloggen i et artistisk dødsekund. nå skjønner jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. denne teksten skulle egentlig handle om 2006, et år som inneholder langt flere forutsigbare hendelser enn det jeg er vant til. men jeg må jo får fikset alt det som var på bloggen før. noen som vet hvordan jeg legger inn linkene mine på denne versjonen?

3 Kommentarer:

Blogger Line sa ...

HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA!!! Velkommen til MIN verden... gleder meg til i morra! trenger atspredelse fra teenager-helvete..

3:41 p.m.

 
Blogger M. sa ...

jeg trenger adspredelse fra å bare se TJUKK, og ikke gravid ut...har mista smakssansen, det er dritekkelt. så ekkelt at jeg tror det trengs en egen post om det. men nå kan jo ikke jeg blogge lenger, da...

5:46 p.m.

 
Blogger Lina Undrum Mariussen sa ...

Jeg syns en blogg med planker er helt fint, jeg.

I natt drømte jeg at jeg var gravid, Mari. Du må ha smitta meg. Det var sinnsykt skummelt, for det var nemlig ingn mann med i bilde. (jomfrufødsel tror jeg jo ikke helt på heller)

Det er ikke så gøy på lesesalen for tida, alle er jo borte. Siv Gøril, Kjersti, Vera, du. Kom kom!

Synd med smakssansen, jeg tipper den kommer tilbake. Men du kan jo spare masse penger imens på å kjøpe bilig, vond mat, hvis den ikke smaker vondt lenger.

7:16 p.m.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden