And they all pretend they're orphans and their memory's like a train You can see it getting smaller as it pulls away And the things you can't remember tell the things you can't forget That history puts a saint in every dream

mandag, januar 16, 2006


jeg drømte at vi var en del mennesker på hytta på mølen, og sivert høyem og jeg leste i en tykk fotobok, vi hang oss opp i et bilde av millioner av duer på capitol dome i washington. i sort hvitt. sivert sa: hvis du ser lenge på det bildet, beveger alle duene seg. og sannelig; de begynte å fly rundt på kuppelen og på papiret. da lo vi. jeg har aldri hatt noe forhold til capitol dome.

10 Kommentarer:

Blogger Line sa ...

fin drøm. rart hvordan man plutselig kan få forhold til de merkeligste ting. som meg, med David fra California.

11:36 a.m.

 
Blogger M. sa ...

det er morsomt med David. Men har du sett på bloggene hans. Han er det jeg vil kalle en skrue. En vi sannsynligvis ville møtt i nattemørket utenfor puben på Inisheer, sammen med diverse andre. Men han hadde jo ikke sett oss, da. For vi var usynlige i mørket.

2:19 p.m.

 
Anonymous Anonym sa ...

Kan det være en profeti? Kanskje det betyr noe du MÅ gjøre før du blir mor.

Trodde forøvrig du hadde herpa bloggen din fullstendig etter å ha besøkt dryyoureyes.blogspot.com

10:06 p.m.

 
Blogger M. sa ...

du skal hjelpe meg å lage en unik blog. jeg liker ikke blogger templates. ok? fin det, onkel c.

9:34 a.m.

 
Anonymous Anonym sa ...

men om ikke du har noe forhold til capitol dome, har du kanskje et forhold til Sivert, som igjen kanskje har et forhold til capitol dome. wow..

6:26 p.m.

 
Blogger M. sa ...

der har du et poeng. nå begynner det egentlig å bli interessant. skal vi ringe sivert?

10:24 p.m.

 
Anonymous Anonym sa ...

hæ!!? har du også et forhold til Sivert...?? den sniken! skal ringe ham jeg!... gratulerer så mye med det forestående, iallefall!:) koselig! klemmer :)

3:41 p.m.

 
Anonymous Anonym sa ...

Klart det. Jeg kan lage en blogg med et bilde av en mage, som blir større for hvert blogg-post som skrives

9:19 p.m.

 
Blogger M. sa ...

haha. men du skal hjelpe meg asså, onkel c. Jeg ser for meg en løsning hvor jeg sier åssen jeg vil ha det. Så bare fixer du det. PÅ fem minutter, liksom.
Janni: takk-! Du kan komme på tantebesøk til sørøstlandet til sommern!

8:28 a.m.

 
Anonymous Anonym sa ...

jeg vil veldig gjerne være tante, og veldig gjerne komme på besøk! tantebesøk, faktisk!:)
gleder meg!

9:30 p.m.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden