And they all pretend they're orphans and their memory's like a train You can see it getting smaller as it pulls away And the things you can't remember tell the things you can't forget That history puts a saint in every dream

tirsdag, januar 10, 2006

natt på jorda


det har klikka for trondheim kino. i en uke har de satt opp down by law, og jammen fortsetter de ikke med fantastiske night on earth. jeg skjønner ikkeno. det foregår en jarmuschwaitsbombardering av byen. må få fiksa denne stygge bloggen...

8 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

må på kino

1:29 p.m.

 
Blogger M. sa ...

ja, den forandrer seg statig, men målet er at jeg liksom skal lage den sjøl, da. ja, det er rart. vi har meglerrush her for tida, og går i meglertåke...fine trondheim...

9:58 a.m.

 
Blogger Line sa ...

nu er vi veldig nostalgiske her, jenter. la oss heller legge morsomme planer for tiden som ligger foran oss! etter at vi har grått med credo...

10:05 a.m.

 
Blogger M. sa ...

jeg har tro på framtida. jeg hater forandringer, eller overganger, bare. men vi har jo vett og hjerte til å gjøre det som er fint håper jeg. jeg vil for eksempel se dere ofte i uthuset som skal være for gjester. der skal det også bo en hvit gås. gjess-ter. hahaha.

11:31 a.m.

 
Blogger Line sa ...

nu hadde ultralyden sikkert fanget opp en ekstra stemme eller to inni deg.. makan til dårlig ordspill. neineinei. men jeg kommer gjerne til uthuset. kan ha vorspiel der! jeg er ikke så strukturert morsom i dag, jeg heller, kjenner jeg. litt sånn jeg har fått ny jobb-kaos inni meg. nu må jeg jo flytte! vi har ei stor leilighet med utsikt til fjorden på handa. hm. jeg må jo bare si at jeg gleder meg. ikke annet å si!

2:39 p.m.

 
Blogger M. sa ...

det høres fint ut! jeg vil komme på besøk. kan dere innrede et rom for store kvinner?

5:12 p.m.

 
Anonymous Anonym sa ...

Hvor stor snakker vi om her?

9:39 p.m.

 
Blogger M. sa ...

peter: ganske store kvinner. Planlegger å legge på meg ca 100 kg, for så å melde meg på Slankekrigen til høsten, la kiloene renne av og bli millionær.
Merete: spør du meg, eller alle? Hakke kjøpt hus, men selger leilighet i løpet av et par uker.

9:21 a.m.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden