And they all pretend they're orphans and their memory's like a train You can see it getting smaller as it pulls away And the things you can't remember tell the things you can't forget That history puts a saint in every dream

mandag, juni 16, 2008

anywhere I lay my ambivalens

ok. scarlett covrer tom. jeg liker det ikke. tror jeg. eller, jeg vet ikke. det er det som er ambivalensen. (lat.: ambi «begge sider», og valens«verdi»). Altså, begge sider har sin verdi, og konklusjonen er vel egentlig at jeg bare blir litt sur.

Mao; begge to er spiselige, men ikke på en gang. Altså et ikke Ole Brumsk-statement.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

jeg er litt enig med deg. kommer ikke til å kjøpe plata, nei. Hvordan går det med armen? Må du operere? Vi koser oss hjemme, si fra ift kaffebesøk en dag. Men dere drar kanskje denne uka? Vil gjerne se Alma s nart, hun er så morsom, jeg har ledd av alt hun sa. Men vi ringes nok, håper du er mye bedre! Marianne:=)

12:23 p.m.

 
Blogger M. sa ...

drar denne uka, men det vet du jo nå:)
men hvis du er i stavern i juli, pling på meg. ja, hun er morsom. veldig underlig. men nå bare hoster hun, håper det gir seg. vi ringes!

8:52 p.m.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden