And they all pretend they're orphans and their memory's like a train You can see it getting smaller as it pulls away And the things you can't remember tell the things you can't forget That history puts a saint in every dream

tirsdag, mars 15, 2005

oss lungesyke imellom

jeg må bare syte litt. det vil jo ingen ende ta dette sykdomsmarerittet. lungebetennelsen min var liksom på vei ut, men nå er det bare vondt og ekkelt og slitsomt igjen, jeg får ikke sove om nettene og høres ut som en gammal dame. line er også syk. vi er 80 år gamle, virkelig. hun trenger sympati og gode ord her

om kvelden raker jeg løv

1 Kommentarer:

Blogger Lina Undrum Mariussen sa ...

Wow, raker du virkelig løv? Jeg er også sjuk nå, ikke lungesjuk men bare vanlig sjuk. Sånn at tida går uten at jeg vet hvordan, plutselig har jeg bnare ligget litt med huet på puta, og så har det gått en time eller to. Og så er det fint vær ute, det er ergerlig. Grrr. I morra drar jeg på påskeferie. Planen er å bli frisk fort. Du må også bli frisk! God bedring til oss alle.

2:07 p.m.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden