And they all pretend they're orphans and their memory's like a train You can see it getting smaller as it pulls away And the things you can't remember tell the things you can't forget That history puts a saint in every dream

søndag, mars 13, 2005

blogbug

hva er det med bloggen for tida? nå har det siste innlegget mitt fra fredag forsvunnet ut i løse luften, og det har også vært umulig å poste kommentarer i det siste. tulleblogger.com, sier jeg. har skikkelig vårfølelse, selv om det er kaldt ute. men det er noe med lyset. selv nå, klokka halv syv, er det ganske lyst, på en måte som minner om tidlig sommer, da lyset ligger litt tyngre over oss om kvelden.

og jeg gleder meg så til å komme til paradis risør, at jeg klarer nesten ikke vente. er så fint der på denne tida, med lyset (ja), lyden fra vannet (minner om venezia), de rene fasadene som myser seg inn i våren, urheia som lukter godt, havet som lukter godt, de små lydene fra torvet om morgenen når en selv, og resten av byen er i ferd med å strekke på beina, lyden fra mammas kaffetrakter, bakgården med den kalde steinveggen mot gresset,stillheten på kastellet om kvelden, i det hele tatt: den perfekte blandingen av lyd og stillhet. jeg kan nesten ikke vente.

sometimes we tip toe
sometimes we run
sometimes we wonder why, looking at the sun


skandinavia er et rart sted å være

4 Kommentarer:

Blogger Line sa ...

En hilsen fra sura på Nedre Bakklandet. Alf er ute med bestefar, jeg skal til legen i morgen for å få tatt en eller annen prøve av meg selv. Sykt, i grunnen, dette å ta en bit av seg selv bort for å kjøre tester på det. Skulle ellers ønske av hele meg(evt minus det som skal fjernes i vitenskapens navn...) at jeg kunne blitt med til paradis! Gjerne Credo på torsdag!

7:49 p.m.

 
Blogger Line sa ...

Fikk forresten en kommentar på bloggen min fra noen jeg absolutt ikke vet hvem er. Går det an å søke på stikkord på bloggene, slik at man finner noen med en profil som er interessant? Er dette et skjult date-opplegg? Hva har du i så fall lurt meg med på? Jeg er i villrede.

7:52 p.m.

 
Blogger M. sa ...

hei sura.
ja det kan man. går du på profilen din og klikker på en av interessene dine, kommer det opp en liste med likesinnede. jo flere, jo mer mainstream er du, selvfølgelig. lykke til imorgen, lungebetennelsen min lever i beste velgående og hilser.

9:02 p.m.

 
Blogger M. sa ...

jippijajajippijippijaaaaaaaaa

8:49 a.m.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden