And they all pretend they're orphans and their memory's like a train You can see it getting smaller as it pulls away And the things you can't remember tell the things you can't forget That history puts a saint in every dream

torsdag, februar 17, 2005

tøysetorsdag

er det idag. begynte ganske fornuftig, var på avhandlingsseminar, og det får man utrolig stort utbytte av. jeg går alltid ut med en følelse av at vi driver med noe viktig. midt i lunsjen gikk imidlertid brannalarmen, hele dragvoll tøt ut av alle utganger, og det viste seg at det var en gasselekasje. jeg syns imidlertid at disse brannmennrøykdykkerne var ganske slappe og kom liksom ruslende inn med alt utstyret sitt. men det aller verste var at jeg måtte stå tynnkledd ute så lenge, jeg syns de med influensa kunne få lov til å være inne. skal gå og legge meg, lese og tenke og klekke ut gode ideer, hvis jeg klarer. smilla hilser og ønsker alle en god tøysetorsdag.

1 Kommentarer:

Blogger M. sa ...

hehe, jeg har et inderlig og nært forhold til det ordet. vet imidlertid ikke hvorfor. vet bare at det funker som fjell.

8:48 p.m.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden