And they all pretend they're orphans and their memory's like a train You can see it getting smaller as it pulls away And the things you can't remember tell the things you can't forget That history puts a saint in every dream

mandag, februar 28, 2005

plutselig er det liksom vinter igjen. på lørdag var det litt vårstemning i trondheim, men nå er det ganske mye snø. det gjør egentlig ingenting. siden sist: august har vært her på vinterferie, det har vært både moro og koselig, og han har blitt så stor at jeg blir nesten redd. jeg begynner å komme meg litt fra den lumske sykdommen uten navn, igår var det ex.phil. rescue team hos line, oppgaven kom i boks til slutt. idag er en dag som er helt grei, legen tappet meg for blod, smilla er gal i snøen, jeg har reisefeber. er det et vårfenomen? aller mest gleder jeg meg til ro, lykke, moro, påfyll, lyder, smaker og lukten av risør...kan nesten ikke vente, egentlig. livsberikende påfyll, blir det. så idag har jeg mest lyst til å sitte akkurat her, på kastellet og se ut på stangholmen, dingle med beina og kanskje dingle med en flaske vin også...

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Tror vi kaller sykdommen for j...skapssjuka? I dag har den vært veldig slitsom. Hoster og har lungekapasitet som en hundreåring. Å høre på Piaf hjelper litt. Vakkert og sårt. Peter kommer! Hørte det akkurat. Blir veldig koselig! Takk for førstehjelpa i går, forresten!

8:39 p.m.

 
Blogger M. sa ...

risør i april blir veldig bra, kim. men vi må snart samkjøre billetter og sånt. Og line: skapssjuka? kan du utdype det? legen tappet meg for blod idag, jeg er sikker på at de resultatene av prøvene gjelder for deg også;) onde tvillinger, vettu.

10:34 p.m.

 
Anonymous Anonym sa ...

Løkke te

Blir nok bra--

Du skal spise og sove som grever

velkommen te Risær

Mamma

11:25 a.m.

 
Anonymous Anonym sa ...

Velkommen til Riser

Dere skal bli tatt varmt imot i vinter/vårvær.

Spise og sove som grever.

Klem MAMMA

11:39 a.m.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden