And they all pretend they're orphans and their memory's like a train You can see it getting smaller as it pulls away And the things you can't remember tell the things you can't forget That history puts a saint in every dream

onsdag, februar 16, 2005

skårderudonsdag

om kims onsdag er oransje, er min litt uten farge foreløpig, men den var litt gul tidligere, da jeg var ute med Hunden. Pål og jeg har drukket kaffe, skravla, og nå har han reist. Han er en kjernekar, det var deilig å ha ham på besøk, selv om Smilla syns han var litt skummel og høy. Og nå fikk jeg akkurat en e-post fra Finn Skårderud, som ga meg en veldig hyggelig tilbakemelding på mastertankene mine, oppgaven min. Jeg har bestemt meg for Ventetid av Göran Tunström, og muligens The Invention of Solitude av Paul Auster vedsiden av, men mulig det blir myyyyye med to bøker (det gjør det jo, det vet jeg). Men jeg er så glad i dem begge to. Finn er selvfølgelig bestevenn med dem begge to, eller var, i Görans tilfelle. Og i tillegg er det hans favorittbøker. Det var både hyggelig og rart. Ha en god onsdag alle sammen, jeg ligger under dyna, bihulene slåss med skarpe kniver. Og naboen spiller harryharryharry låter på den elektriske gitaren sin, med jallakomp i bakgrunnen. Jeg skal ikke si hva jeg kaller det. Men det har med forlenger å gjøre.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden