And they all pretend they're orphans and their memory's like a train You can see it getting smaller as it pulls away And the things you can't remember tell the things you can't forget That history puts a saint in every dream

tirsdag, desember 09, 2008

Spettås 16.05.07



Årets fineste gave. Minst.
Henger på veggen min og kom med denne teksten:

...hva søvnen, den store forynger
Har gitt deg av morgenchanser
Til atter å komme nær
En verden bak verden - hvor mørket
Har lys og hvor tausheten synger
Da vil du endelig være
Den som du egentlig er

5 Kommentarer:

Blogger Line sa ...

den greia minner meg litt om en klokke mamma og pappa fikk i bryllupsgave for mange år siden. se for deg skallen med visere i panna og plastknotter som tall for tider... veeeldig fin :\

men orda var jo vakre, de!

4:22 p.m.

 
Blogger M. sa ...

jeg syns den er så veldig fin. den får hedersplassen i stua, med de fineste smykkene på.

9:35 p.m.

 
Anonymous Anonym sa ...

For et skue. ...og at jeg hadde så lyriske barn,,,jeg blir redd
tenke å våkne opp å se bukken i kvitøye neste gang (om jeg sover på sofa da)

8:08 a.m.

 
Blogger M. sa ...

men har ikke du sofa på rygg, mamma?

8:58 a.m.

 
Blogger Line sa ...

jo, ser at det virker som om jeg disser bukken, men det var ikke sånn det skulle komme ut. denne er den kule og fine utgaven. ikke kjøpt langs veien i nordkalotten et sted, av liksom-samer som lever av å maltraktere horn og bein.
god tur til risør, M!

11:40 a.m.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden