And they all pretend they're orphans and their memory's like a train You can see it getting smaller as it pulls away And the things you can't remember tell the things you can't forget That history puts a saint in every dream

onsdag, juli 19, 2006

til alma-min, stjernekikkeren

Lørdag 15.juli, 2006, kl.0631:

Som blomster etter regn
Folder du deg ut
En ny dag har
Nå begynt

Vi har ventet lenge på deg
Og nå er du her
Du har vært på reise si meg
Hvordan var det der
Lille månemann
(L. F. Beckstrøm)

Nå er det pause. piiiiip.

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Ingen har ventet så lenge på noe så godt.

Det var en vanskelig fødsel for mormor også.

For en sommmmmmmmmmmer.

7:58 a.m.

 
Blogger Kjersti sa ...

har du fått beibi no, mari? gratulerer!

8:49 p.m.

 
Blogger M. sa ...

takk, kjersti!ja, lille alma kom lørdag 15. et lite lykketroll!

10:51 a.m.

 
Anonymous Anonym sa ...

Gratulerer med Alma! Tenker dere har det veldig fint nå, ja.
Stor klem!!!

7:58 p.m.

 
Anonymous Anonym sa ...

ser dere snart! gonattaklem fra meg i hamburg.

1:05 a.m.

 
Blogger M. sa ...

gleder meg til du kommer, line. det blir rart.

11:10 a.m.

 
Blogger Lina Undrum Mariussen sa ...

Da jeg fortalte mamma (som slett ikke kjenner deg, men liker deg intuitivt fordi dere har Smilla) at du hadde fått Alma, Mari, begynte jeg å spontangrine. Er så lettrørt for tida altså. Å, jeg har ei lita gave, håper jeg kan komme innom i helga og gi den.

12:08 a.m.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden