And they all pretend they're orphans and their memory's like a train You can see it getting smaller as it pulls away And the things you can't remember tell the things you can't forget That history puts a saint in every dream

torsdag, september 22, 2005

juhu


”Til tross for at det var i Paris jeg befant meg, var det dette [Firenze] jeg så, og ikke de ting som omga meg. For selv ut fra en realistisk betraktningsmåte opptar de land vi til enhver tid drømmer om å reise til, langt større plass i vårt egentlige liv enn det land der vi virkelig befinner oss.”
henrik langeland har sendt meg hele post.doc. avhandlinga si. snille mannen. nå skal jeg høste inspirasjon om tid og rom så det suser.

3 Kommentarer:

Blogger Line sa ...

er det en mann etter vår smak, eller? jeg drømmer så veldig om Paris for tiden. har funnet skole og legger store planer i hodet mitt. MARI!! kan vi ikke leke i kveld?

10:06 a.m.

 
Blogger M. sa ...

skal jo på lansering. henrik skriver ganske fint, men proust skriver finere;)kom på lansering,da. jeg har vært på Nidar sjokoladefabrikk i fire timer. Har sjokolade på absolutt alt. Spist flytende seigmenn!

1:45 p.m.

 
Blogger Line sa ...

oppdatere? ånei, det er sant, du bør jo ikke det. rasjoner skrivingen din, du. god bedring, kjære du, jeg håper doktoren er en vis mann. soveplasser til konserten ordner seg, det. ikke stress.

9:48 a.m.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden