And they all pretend they're orphans and their memory's like a train You can see it getting smaller as it pulls away And the things you can't remember tell the things you can't forget That history puts a saint in every dream

søndag, juni 26, 2005

en snartur sørover:något skrivs och suddas ut, flimrar som en nattfjäril; vi dras till ljus

dette er Moa. hun er en ti år gammel elskverdig boxer med stor livslyst. akkurat her er hun litt lei av å sitte bakerst i en BMW, hun tenker på alle sauene hun kunne jaget, på hva som egentlig var i enden av den fine skogen, og på hvor hun egentlig skal. mulig er hun også lysten på å dra samtalen over på noe mer hunderelatert, annet enn litteratur, biler og menneskeliv. jeg syns det var fint å være på biltur med deg, moa. det var i det hele tatt veldig fin biltur, på alle måter. god sommer.

2 Kommentarer:

Blogger Line sa ...

sitter og tenker på hvor mye mer morsomt man opplever om sommeren. sola har kraft i seg til å gjøre oss veldig annerledes. det er greier som gjør meg glad, samtidig som det er litt skummelt. reiser i kveld. akkurat nå skulle jeg heller vært i trondheim.

9:42 a.m.

 
Blogger M. sa ...

jeg er enig i betraktingene dine, da jeg gikk hjem etter trappeoppholdet vårt i går kveld, var alt veldig tydelig, alle var veldig virkelige. det er noe med sommeren. skulle gjerne sett at du var her i helga.

2:13 p.m.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden