And they all pretend they're orphans and their memory's like a train You can see it getting smaller as it pulls away And the things you can't remember tell the things you can't forget That history puts a saint in every dream

fredag, februar 04, 2005

::fredag::

er ganske fint. og denne uka har vært litt småhektisk. på tirsdag var jeg anne grosvold sammen med lars saabye christensen på samfundet, i et bokbad. det var riktig så hyggelig. han er jo en kjernekar, om enn ikke så sorgmunter. og denne uka var det presentasjone av masteravhandlinga, selv om jeg jo ikke har bestemt meg. det var veldig fint å få tilbakemeldinger på de tankene som har kretset litt hittil hvertfall.nå har jeg faktisk vært ute og jogget med hund, det var både slitsomt og morsomt (smilla er egentlig en blanding av de to). også har kim laget en veldig fin blog, og jeg forsøker å være like flink - lage linker og flytte på bilder og sånt, men det går jo ikke. trodde faktisk at jeg hadde litt tekniske kunnskaper. og, hold deg fast; det er sol i trondheim idag. første gang i år faktisk...

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden