And they all pretend they're orphans and their memory's like a train You can see it getting smaller as it pulls away And the things you can't remember tell the things you can't forget That history puts a saint in every dream

fredag, mai 27, 2005

jaguarer og nostalgiske ormer

jeg ønsker meg en Jaguar. Hvor kommer dette fra? Ikke er jeg overdrevent opptatt av ting, og iallfall ikke biler, men nå har det altså gått til hodet på meg. En Daimler Double Six, vil jeg ha. Og kruse gjennom Skandinavia...






Forøvrig ble jeg ekstremt nostalgisk da jeg endelig fant bilde av Barneteveormen fra tidlig åttitall...som et sukk fra den tida alle så det samme på tv, og sendingene ikke begynte før klokka fem...

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Ååå, fine ormen! Men husker du musikken? Det hadde vært så fint å høre den igjen. Jeg begynner nesten å grine nå.

10:05 p.m.

 
Blogger M. sa ...

jeg husker musikkekn på en sånn måte at jeg liksom ikke klarer å nynne den. kanskje vi kan få nrk til å sende den til oss?

12:18 p.m.

 
Anonymous Anonym sa ...

Ja, det er en god plan. Viktig å høre lyden utenfra også. Rrr-rrr-iii.

3:37 p.m.

 
Anonymous Anonym sa ...

Mange gamle menn ønsker seg jaguar.

10:21 a.m.

 
Blogger M. sa ...

jajaja, jeg vet deeet da. men ikke alle en daimler...mange gamle menn er dessuten veldig kjekke. jeg er egentlig ganske sur for at jeg aldri blir en gammel mann.

2:55 p.m.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden